lørdag 13. april 2013

Nytt garn

I dag har jeg kjøpt meg nytt garn. 
Ja, det trengte du heilt sikkert, sier fiskeren da. Og svaret er, at JO, akkurat idag gjorde jeg det. 


For selv om antallet kasser med garn bare øker, og det bugner av nøster i forskjellige farger og kvaliteter, er det jo ikke sikkert at det passer til det jeg vil begynne å strikke akkurat idag. 

Etter mange år med strikkepinner i hende, er det blitt endel garn.  Så jeg har litt av et prosjekt foran meg. Hva skal de brukes til, alle disse "restenøstene"?, enten de er heile eller halve?

Jeg har jo noen ideer. Noen er allerede påbegynt (til og fra prosjekter), andre får vente enda litt til. Men skal vise ett bilde eller to seinere, hva noe av det blir til. 



Foreløpig skal jeg strikke av dagens innkjøp - mariusteppe.


God helg i solskinnet!

*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar