tirsdag 7. mai 2013

Sommer i anmarsj

En fantastisk flott dag på Sanden.
Blå himmel og strålende sol.
Og ikke minst varme.


Ordentlig vår, kanskje til og med nesten sommer!


Derfor benytta jeg sjansen og været til å plante litt sommerblomster på verandaen. 
Da blir det så mye triveligere.  Som alltid blei det pelargonier - de holder at seg greit heile sommeren igjennom. Og det går greit om det skulle gå en dag ekstra uten vann.
Men tanke på at vi skal leie ut er de ypperlige.

I tillegg gikk jeg for to hengelobelia i hvitt til verandakassene. Disse er jeg heller litt i tvil om åssen  tåler litt tørke osv. Men jeg tar sjansen. Tror nemlig også at verandakassene er selv vanningskasser.
 Det gjenstår og se.


Så nå er det ferdig planta på verandaen, i den lille hagen min. Det er jo også snart 17 mai, og da er det greit å ha ting på stell - også for oss som går å venter på lille mener jeg! 


Jammen blei jeg ikke litt rød på nesa og skuldrene idag.
For jeg måtte jo sitte litt og kose meg med et lite strikketøy ute i den herlige sola.

Det blei riktig så mange bilder her, men det var vanskelig å velge.
Jeg blei så fornøyd med så mange av de.  De er ordentlig vår synes jeg.


Tante Fina: Betongpotte, hageredskap og trådsnelle med saks fra www.tantefina.no
En nettbutikk med litt for alle.

1 kommentar:

  1. Takk for hyggelig kommentar Agnete!!
    Nydelige blomster du har på verandaen din:)
    Elsker pelagonia:)
    Nå er det vel ikke mange dagene igjen før det skjer noe? Det blir spennende:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett