mandag 28. april 2014

Dronning Ingrid og sånn...



Været på fredagskvelden var utrolig herlig.
Flott sol og god temperatur.
Da fikk jeg endelig gjort det jeg har tenkt på så lenge, nemlig å ta stiklinger av 
mine dronning Ingrid. 



Om jeg får det til, ja det gjenstår jo og se. 
Jeg har aldri gjort det før, men det kan da ikke være så vanskelig tenker jeg.
Men som sagt, det gjenstår og se hvordan resultatet blir, og om de vokser seg store og sterke..


Nå står det iallefall søte små potter, på søte små skåler i opptil flere vinduer. 


De 4 plantene jeg har hatt gjennom hele vinteren, fikk jeg også pottet om. 


I tillegg sådde jeg og poden solsikker, cosmos, dill, persille og gressløk.
Og Cosmosen spirer allerede og det er nesten så jeg kan se det. 
Poden synes det er gøy å få tuste litt med sånne ting, også er det jo stas å bli skikkelig skitten på hendene
etter å ha stått og gravd i jorda. 
Også synes jeg det er gøy at han får være med heilt fra frø til plante. 




Ha ei flott uke.
Koselig med kommentarer :)

*






2 kommentarer:

  1. Så utrolig koselige bilder, klart dette er gøy for både små og store! Lykke til!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Du er så flink Agnete! :) Koselig å følge deg litt.

    SvarSlett