fredag 2. mai 2014

Guttestrikk


Det er blitt endel strikking i vinter.
Mye regn og sure forhold utenfor døra gjør jo at en finner på koselige ting innenfor. 
Og for meg har det vært strikking. 

Jeg kjøpte meg ei flott strikke bok i høst, og det ene plagget etter det andre er blitt produsert.
Ganske artig.
Og når det er til de to små karene som bor her, 
er det bare moro og jammen går det ikke fort også.



Jeg falt spesielt for en genser, som er enkel å strikke.
Denne har jeg strikket mange av.


Disse var 1 års gave til to herlige tvilling gutter.


Og disse er til mine egne herlige gutter.


Strikkepinnene er for tiden lagt på hylla.
Senebetennelse i tommelen gjør at man må finne noe annet å holde på med.

Men forhåpentligvis kan jeg snart strikke igjen - det klør i fingrene!


*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar