søndag 19. april 2015

På øya









Endelig en tur på øya igjen. Nå er det lenge siden sist. 
Men jeg hadde et viktig ærend, som jeg har utsatt lenge nok. Greit med alt som er gjort ;)
Og på toppen av det heile viste været seg fra sin beste side, med strålende sol, god temperatur og østavind - noe som gir nesten vindstille hos oss på Halsen.  Så jeg fikk gjort det jeg skulle, poden og lille fikk både løpt litt og "ronsa" og truffet kjentsfolk. Mest alle på øya var på utsida av husene sine idag.  Øya er våkna til liv igjen. Det er jo også mye som skal være i orden til sommeren kommer og det nærmer seg jo etterhvert iallefall.

Det var godt med en liten tur i sola idag,  avslappende  kvalitetstid.
Fiskeren og jeg får jo nå se hvordan det er å eie et heilt hus, og alt som følger med det.
Så i helja er huset vasket, nå er det er klart til maling.
Vi har kranglet litt med et arkivskap, men det gikk greit, omsider.
Uansett - det er utrolig tilfredstillende å jobbe med og i eget hus og i egen hage. Og når en kan sitte ute på terrassen heilt til sola går ned og gradestokken viser 15 grader i skyggen - da er det bare å nyte.

.

Og hvilket ærend jeg hadde, og hva som skjer med arkivskapet - det kan du lese mer om her på bloggen seinere :)

Ha ei flott ny uke !!


*










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar