lørdag 3. mars 2012

Huset på trappa

 Ja, jeg er pinne gal. Hos oss finnes de overalt. Både ute og inne.
Jeg vet ikke hvorfor jeg vil kalle det huset på trappa, men jeg vet at oldemor og oldefar ei gang bodde i et hus som blei kalt det.  Så - kanskje fordi det er litt koselig.  Og de har jo eigang for nesten 100 år siden, bodd i akkurat dette huset.
Så her satt jeg da - på trappa, og koste meg med te, et magasin og uimotståelige karameller. Poden hadde en liten dupp, og jeg sneik meg til litt tid for meg sjøl. 


En riktig fin fin fredag!

Fiskerfruen

Skinn, Kopp og Karameller er fra www.tantefina.no. En ny nettbutikk som  har noe til alle.

2 kommentarer:

  1. så utrolig koselig:) så rett å slett deilig ut:)

    SvarSlett
  2. Så herligVårlig innlegg! Ble inspirert til å hente ut noen pinner fra skauen...OG ikke minst titte innom den spennende nettbutikken ;O) Kjempefine bilder!
    Renate

    SvarSlett