onsdag 25. april 2012

Innenfor dørene...

... på Låven

Vi har igjen gløttet på dørene inn i låven, og der gjemmer det seg fantastisk masse flott. 
Det meste av dette kunne jeg tenke meg å ha med meg hjem.... Men det tilhører jo ikke meg, så nå har jeg gjort avtale med eieren, at når det er tid for at  han skal rydde litt, skal han si ifra! 
*Stas. Selv om jeg helst skulle ønske det var veldig snart*
 Fiskeren stiller da spørsmålet om hvor vi skal oppbevare alt dette? 
- og det vet jeg jo egentlig ikke... men jeg kan jo ikke la det gå fra meg fordi om.
( Fordi vi ikke har eget hus enda, må det lagres en eller annen vei)


Men jo mer tid en tilbringer der inne, jo mer oppdager en. 
For bak der står et par gamle ski, og under alt der står en flott gammel sofa! (Den håper jeg kan bli min)
Her kan jeg nesten følge "moten" opp igjennom fra krigen (ihvertfall) - og fram til idag..


(Dette er jo bare et lite utvalg av alt det som finnes der inne.)

 Og jo dypere en graver, jo mer er det å finne!
Skattejakt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar