tirsdag 15. oktober 2013

Bind en høstkrans

Ja, høsten er iallefall her, og det drysser blader i mange herlige høstfarger ned fra trærne. 

Så jeg tenkte, hvorfor ikke bruke disse til noe. 
Resultatet ser du her.


Jeg tok med meg poden ut på tur...


...og jeg går ikke på tur uten en papirpose eller fler.
Og idag blei de, som oftest, fulle. 



Hjemme igjen fant jeg fram ståltråd, og jobben var igang. 


Bruk en forholdsvis tykk ståltråd, brett bladene i to og tre på.
Mitt valg falt på eikeblader, men du kan bruke hva som helst... 


... i forskjellige farger og forskjellige størrelser. 


Og sånn blei det ferdige resultatet...


... som nå henger i døra ut til den lille verandaen vår.


En morsom måte å bruke høstens flotte, fargerike blader på. 



*

2 kommentarer:

  1. For en knallflott ide! Den ble superfin! Takk for tips! I :)

    SvarSlett
  2. Dette var jo kjempefint! Så fint å finne en fiskerfrue, jeg er en fiskerdatter!

    SvarSlett