onsdag 22. januar 2014

Ryddig stue



Det er ikke ofte det ser ut sånn som dette her hjemme. 
Bordet er som regel fullt av mine mange prosjekter. 
Men det er jo så koselig når det er ordentlig rundt deg. 
Kanskje det skulle bli mitt nyttårs forsett, selv om jeg ikke pleier å ha det. 


Primulaen er en søt liten plante som setter farge på en ellers mørk (og nå hvit) januar måned. 
Men jeg er ikke veldig god til å huske å vanne den, så det spørs hvor lenge den holder.


Ellers vendes nesa mot øst imorra.
Da tar jeg med meg ihjem Janicke en tur til Lillestrøm på Gave og Interiørmessa.
Det gleder vi oss masse til. 
Så blir det noen spennende innkjøp til Tante Fina butikken. 

*

1 kommentar:

  1. Jeg elsker bildene dine! Vakkert! Jeg ser fram til ytterligere inlegg.
    De kjæreste hilsener Kerstin
    Unnskyld min norsk

    SvarSlett