søndag 3. mai 2015

Vår i lufta











Et lite bilderas fra uka som er gått. 

*

Jeg gleder meg over å se hvordan det spirer og gror i hagen som jeg endelig har. 
Morell treet står i full blomst.  Mye er skjedd i hagen den siste uka. 
Til glede for både oss og naboen ;) Det er jo tida for å være ute nå. 
Etter en tur på havesenteret,  fikk jeg  krysset av masse på lista over ønskede vekster til hagen.
Fremdeles er det mange ønsker å ta av.  Men en kan jo ikke gjøre alt på en dag. 
En annen ting jeg har fått gjort den siste uka er å begynne på Haukeli kofta.
Den har jeg ønska å strikke altfor lenge, så nå endelig, er den på pinnene.
Fargevalget skulle vise seg å være heller vanskelig. Så etter å ha rekket opp 3 ganger måtte jeg tenke meg godt om.  Men nå er jeg heldigvis fornøyd, og vet at jeg må strikke enda en til når denne er ferdig :)


*


1 kommentar:

  1. Vakre bilder, og ja, det er en fantastisk tid vi har nå.
    Ha fortsatt fine maidager.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett