onsdag 17. juli 2013

Bord - dekk deg : Barnedåp




Overstått. 
Endelig kan jeg vel si.
Eller det er godt å være ferdig med det. 
Og vi er strålende fornøyd. 

Tenkte jeg måtte vise noen bilder fra bordet.



Jeg dekket med mørkeblå duker, som egentlig er laken fra Ikea.
Og siden reker var en del av menyen brukte jeg koppehåndkleer som serveitter. 
( Reker krever jo endel servietter, og hos oss har vi  funnet ut at et håndkle er like greit.)
Disse bretta jeg og bant med bast. Dermed kunne jeg stikke bordkortene inni her.
Både jeg og fiskeren var enige om at det skulle være en lite "stram og seriøs" barnedåp. 
Men heller mer som en sommerfest.
Derfor brukte jeg bare det vanlige serviset vi har i skibbua, blått og hvitt, en fant av hver.
Utrolig nok var det ikke mange tallerkenene jeg måtte låne.





Med blomster fra hagen, i små vaser og litt drivved fra bak skibbua blei vi riktig så fornøyde begge to. 
Eller, jeg vet jo ikke hvor mye fiskeren bryr seg om akkurat sånne ting, 
men jeg var storfornøyd med resultatet. 
Det blei akkurat som jeg så for meg.



 Litt lett pynt på bordene som holdt koldtbordet - prikken over i'en.



*


1 kommentar:

  1. Så stilig det var!!
    Smart å bruke håndkle som serviett:)
    En fin kveld til deg Agnete!
    Klem Reidunn

    SvarSlett