fredag 13. desember 2013

Papir jul

Skaperlysten har vært stor den siste tiden og det har sett ut som et verksted i stua vår i lang tid. 
Papir er årets favoritt og det sier seg selv at da blir det endel klipping og mye rot.

Etter et raid på bruktbutikken tidligere
fikk jeg med meg gamle aviser, bøker og et notehefte hjem.



Så blei det klipping, sying og montering av diverse hjerter og kuler. 
Noe blei et prøveprosjekt, andre ting blei tatt et skritt videre. 
Noe er jeg fornøyd med, annet ikke.



Det er mye inspirasjon ute nå, både på andre blogger og ikke minst instagram, der jeg liker meg. 
Der ser en at andre også har hatt en hektisk november og desember.
Mye moro og masse inspirasjon og ideer.

Ha en flott lucia og en god kveld.


*

1 kommentar:

  1. Mye fint her ja, jeg skal til å lage litt sånne papirting i morgen, skal lage litt som eleven kan prøve seg på til uka!
    Ha en fin helg!

    SvarSlett