onsdag 4. desember 2013

Stjerner

Jeg fått heilt dilla på å brette disse fine stjernene. 
Det er rett og slett kjempe sjov. 
Da jeg gikk formgiving vgs. for leenge siden, lagde vi mange av disse før jul. 
Plutselig var det noen år siden, og moro som fy igjen. 



Og alle typer papir må prøves ut.
Ensfarget, gavepapir, bøker, kartong osv. 
Forskjellig type papir gir en spesiell stjerne.  


Aleine, i grupper eller  ranker.
Det er bare å velge. 


Min favoritt er denne gråblå. 
Jeg har lagt 2 av disse sammen med en hvit med dekor på et fat.
Strålende fornøyd. 

I tillegg er de jo julas store hit.

Jeg har  brettet mange, mange - disse selger vi i butikken vår.
De hadde kjempe suksess på julegavekvelden som vi hadde i butikken nå ikveld.
Kjempe artig.
Vi er storfornøyde alle tre. 

*



1 kommentar:

  1. Knallfine!! Skulle ønske jeg fikk til det :)

    SvarSlett